Praha přejmenovává v očkovací kampani známá místa

Pražský Magistrát spouští další očkovací kampaň, v níž si hraje s názvy známých míst.

Pá 25. června 2021 13:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17321/magistrat_a4_slider

Fullscreen Sdílet

/media/17319/magistrat_a4_05217

Fullscreen Sdílet

Magistrát hl. m. Praha spouští další očkovací kampaň, kterou opět zdarma připravila agentura DDB Prague. Tentokrát si hraje s názvy známých míst v hlavním městě a mění je, aby ilustrovaly, jak se život v hlavním městě během pandemie proměnil. Vinohrady se tak mění na Virohrady, Výstaviště na Výstavpříště, Orloj na Chorloj a Národní třída na Marodní třídu

„Od nasazení první kampaně v únoru se toho mnoho změnilo. Cítíme, že lidé jsou už unavení a otrávení, a proto jsme se společně s magistrátem rozhodli místo velkých emocí přijít s něčím odlehčeným. Jelikož je komunikace určená přímo pro Prahu, zamysleli jsme, jak z toho vytěžit a oslovit její obyvatele efektivněji kampaní šitou jim na míru,“ přibližuje pozadí konceptu Darko Silajdžić, CEO DDB Prague.

„Věříme, že vtipné vizuály s výraznou typografií v záplavě jiné komunikace nezapadnou a Pražany osloví. O to víc, když budou mnohé z nich umístěné přímo na místech, která zmiňují. A třeba některý z nových názvů i zlidoví,“ dodává Dora Pružincová, chief creative officer DDB Prague.

Očkovací kampaň od DDB Prague pro Magistrát hl. m. Praa

Kampaň odstartovala 15. června v outdooru, postupně se objeví v tisku, na internetu a sociálních sítích.

-stk-

# reklama # koronavirus # kreativa # Magistrát hl. m. Prahy # Praha # očkování # DDB Prague # očkovací kampaň

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.