Poštovní spořitelna spustila rebrandovací kampaň

Od začátku června do konce července komunikuje Poštovní spořitelna změnu názvu.

St 8. června 2022 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21242/čsob_postovnisporitelna_rebranding

Fullscreen Sdílet

/media/21242/čsob_postovnisporitelna_rebranding

Fullscreen Sdílet

Začátkem června spustila Poštovní spořitelna rebrandovací kampaň, v níž oznamuje změnu názvu na ČSOB Poštovní spořitelna. V kampani se propojují komunikační koncepty obou značek – červení skřítci Poštovní spořitelny s modrým chameleonem ČSOB. 

Kampaň poběží až do konce července v televizi, tisku, outdooru, rádiu a na internetu. Do konce roku se poté postupně promění bankovní a pojišťovací přepážky všech 3200 pošt, kde se objeví i nové logo ČSOB Poštovní spořitelny. Spolu s tím nová značka opustí svůj dosavadní koncept červených skřítků a začne v komunikaci využívat stejně jako ostatní značky skupiny ČSOB modrého chameleona.

Pod kampaní je podepsána agentura Zaraguza. 

-stk- 

# reklama # kampaň # ČSOB # Zaraguza # rebranding # ČSOB Poštovní spořitelna # Poštovní spořitelna

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.