Pernod Ricard si na média v Evropě vybírá Carat

O mediální plánování a nákup společnosti Pernod Ricard se v Evropě, včetně  České republiky, postará Carat. 

Po 23. září 2024 13:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/11640/limitovana_edice_jameson_svaty_patrik_2020

Fullscreen Sdílet

/media/vuhhoyvk/pernodricard

Fullscreen Sdílet

Pernod Ricard, světová dvojka v segmentu Wine&Spirits, si v rámci výběrového řízení na zajištění mediálního plánování a nákupu zvolila agenturu Carat, patřící do sítě Dentsu. Ta se bude o média jednotlivým značkám skupiny starat v celé Evropě včetně České republiky, ve Španělsku bude společnost i nadále spolupracovat s digitální mediální agenturou iProspect ze stejné sítě.  

„Po zhodnocení potřeb evropských entit Pernod Ricard jsme se rozhodli zvolit si Carat jako našeho mediálního partnera s platností od července 2024,” komentuje Eric Benoist, Global Chief Marketing Officer společnosti Pernod Ricard, a dodává: „Carat se zaměří na posilování mediálních strategií a efektivity, aby zvýšil zapojení publika u našich renomovaných značek. Zároveň bychom chtěli poděkovat GroupM, Havasu, Omnicomu a MG za jejich práci, kterou pro nás odvedli během posledních několika let.“

„Pevně věříme, že nám celoevropsky vybraná agentura Dentsu bude solidním, spolehlivým, iniciativním a vynalézavým partnerem a pomůže nám prosadit se na velmi konkurenčním a složitém mediálním trhu, jako je Česká republika, zejména pak na vysoce koncentrovaném TV trhu,“ komentuje Petr Polák, marketingový ředitel Pernod Ricard Czech Republic a Pernod Ricard Slovakia.

-stk-  

# Dentsu # reklama # mediální nákup # mediální plánování # tendr # výběrové řízení # Carat # Pernod Ricard

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.