Mustang chce být černým koněm mezi hořkými pivy
Ostravar spouští kampaň na svůj ležák Mustang Hořký. Má ambici stát se
černým koněm mezi hořkými pivy. Spojuje se s rapperem Marpem.
Ostravar spouští kampaň na svůj ležák Mustang Hořký. Má ambici stát se
černým koněm mezi hořkými pivy. Spojuje se s rapperem Marpem.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Ostravar zahájil distribuci světlého výčepního piva s názvem Desítka,
která nahrazuje původní Ostravar Originál.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Více než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované
pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace,
ukazují národní data NADA.
Ostravar vstupuje na celonárodní trh. Do budoucna chce čepovat pivo ve dvou
tisících hospodách po celé republice.
Ostravar bude své pivní speciály Mustang a Černá Barbora komunikovat
kampaní v televizi a digitálu.
Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích má
nově na starosti AMI Digital.