Ostravar vrací na trh Desítku, cílí s ní i na mladé dospělé

Ostravar zahájil distribuci světlého výčepního piva s názvem Desítka, která nahrazuje původní Ostravar Originál. 

Čt 9. května 2024 10:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/bkbcfhdb/ostravar_cep

Fullscreen Sdílet

/media/vlnm324f/ostravar-desítka

Fullscreen Sdílet

Ve druhém kvartále letošního roku spustil Ostravar distribuci světlého výčepního piva s názvem Desítka, které v nabídce ostravského pivovaru nahrazuje původní Ostravar Originál.

Ostravar v receptuře nové Desítky poprvé využívá i chmel Kazbek, který je součástí značky Mustang. „I když na českém trhu stále dominují ležáky, piva s nižším obsahem alkoholu na něm mají své nezaměnitelné místo. Oblíbená jsou zejména v letních měsících, ale určitá své místo v nabídce mají celoročně,“ vysvětluje Vojtěch Slivoň, obchodní sládek pivovaru Ostravar. 

Desítkou chce pivovar oslovit také mladé dospělé, kteří stále častěji dávají přednost pivům s nižším obsahem alkoholu a také pohodlnému balení. Z tohoto důvodu bude Desítka stáčena také do plechovek. „Designu plechovek se opět ujala ostravská agentura Stojkov, která jí vtiskla moderní industriální design a postavila ji do vizuální řady k plechovce Mustangu a Černé Barbory, doplňuje brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková.

S novou desítkou se setkají i návštěvníci Ostravar areny a to včetně těch, kteří se chystají na nadcházející hokejový šampionát.

-stk- 

# pivo # novinka # hokej # lední hokej # Ostravar # Desítka # mladí dospělí # Kazbek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.