Orion v novém konceptu říká, že má „Recept na všechno“

Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené s domácím vařením a pečením.

Po 10. února 2025 12:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/1eada4iu/orion_vizual-ze-spotu

Fullscreen Sdílet

/media/1eada4iu/orion_vizual-ze-spotu

Fullscreen Sdílet

Po podzimní kampani navázané na taneční pořad StarDance přichází česká firma domácích potřeb Orion s novým reklamním konceptem „Recept na všechno“. Ve spolupráci s marketingovou agenturou Czech Promotion tak pokračuje v budování kreativní komunikace, která usiluje o přiblížení sortimentu značky hravou formou. Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené s domácím vařením a pečením.

Nová kampaň se stejně jako ta podzimní odehrává přímo v prodejně Orion a postupně představí čtyři reklamní spoty. Prvním zveřejněným příběhem je vzpomínka na babiččinu bábovku, která vede k nákupu formy a dalších pomůcek na pečení.

Zdroj: Orion

Autorem konceptu je creative director agentury Czech Promotion Petr Vlasák a jeho tým. „Do budoucna zákazníkům připomeneme jejich blízké nejen při vaření, ale i v dalších chvílích, které zažívají doma s rodinou,“ uvedl ke konceptu Vlasák.

Komunikace je rozvržena do celého roku a jednotlivé spoty budou v televizi nasazovány postupně. Každý z nich divákům ukáže jiný moment, ke kterému se váže výběr  kuchyňského vybavení – ať už jde o pečení, vaření nebo servírování.
„Chceme lidem připomenout, že správné nástroje v kuchyni mohou proměnit obyčejné vaření v radost. Po podzimní kampani teď pokračujeme s konceptem, který je zaměřen i na jiné činnosti a ukazuje, že Orion má recept na všechno. Celou kampaň tak propojuje myšlenka a hlavní claim Tvoříme vaši domácnost,“ dodává Martin Doubek, generální ředitel společnosti Orion.

-mav-

# reklama # koncept # kreativa # Orion # Czech Promotion # domácí potřeby

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.