Orion chce v multibrandové kampani přinášet radost

V nové multibrandové kampani se Orion snaží rozdávat radost.

Pá 12. února 2021 17:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15746/orion_slider

Fullscreen Sdílet

/media/15745/orion_multibrand

Fullscreen Sdílet

Značka Orion spustila začátkem února novou multibrandovou kampaň, v níž podporuje jak své tabulkové čokolády, tak čokoládové tyčinky. Kampaň je zároveň propojená se spotřebitelskou soutěží, v níž se hraje o 5000 korun každý den.

Cílem kampaně je přinášet radost v záplavě špatných zpráv a také komunikovat značku Orion jako celek, a pomoci tak zvýšit prodeje celého základního portfolia.  

Kampaň poběží na českém a slovenském trhu do konce března, a to v televizi, na internetu a v místě prodeje. Reklamní spot je nasazen na Nově, Primě, Markíze a Joj, dále na videoportálech nova.cz, iprima.cz, videoportal.sk a sociálních sítích YouTube, Facebook a Instagram.

Do soutěže se mohou zapojit spotřebitelé tím, že nakoupí čokolády či čokoládové tyčinky v minimální hodnotě 39 korun nebo 1,49 eur a zapojí se na stránkách www.orionsoutez.cz / www.orionsutez.sk do soutěže. Každý den se hraje o 5000 korun, na Slovensku o 200 eur. Stejnou částkou značka podpoří i Nadaci Terezy Maxové dětem či Nadáciu Pre Deti Slovenska.

-stk-

# reklama # kampaň # Nestlé # soutěž # spotřebitelská soutěž # Orion # multibrand

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.