KitKat přeměňuje kovové prodejní stojany na lavičky
KitKat spolu s CzechTourism a Circu.eu přetváří vysloužilé kovové
prodejní stojany na lavičky.
KitKat spolu s CzechTourism a Circu.eu přetváří vysloužilé kovové
prodejní stojany na lavičky.
Tři nové příchutě – Double Chocolate, slaný karamel a lískový
oříšek – přináší v podobě tabulky KitKat na český trh.
KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen
„I want to Break Free“.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Cukrovinkový marketing Nestlé v regionu střední a východní Evropy řídí
od září Stanislava Růžičková.
# Aktuality # Retail # Reklama # Udržitelnost
Zavedením sdílených POS stojanů na jednotlivé produkty plánuje Penny
výrazně snížit papírový odpad na svých prodejnách.
Granko mění komunikační koncept, s nímž chce zaujmout mladé rodiny a
inspirovat je ke společně stráveným zážitkům.
Robbie Williams se stal novým hlasem kocoura Felixe, maskotem značky Purina.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí.
Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze
a ve středních Čechách.