Nosiče CLV v metru využívá dm drogerie jako výlohy

Několik nosičů CLV v pražském metru využívá společnost dm drogerie markt jako předsunuté výlohy, ve kterých ukazuje své výrobky.

Po 22. února 2021 15:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Outdoor

/media/15844/dm-drogerie_clv

Fullscreen Sdílet

/media/15844/dm-drogerie_clv

Fullscreen Sdílet

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.

„Chtěli jsme využít i tuto možnost, kterou nosiče citylighty nabízí, a vytvořit z nich doslova naše předsunuté výlohy. Díky navrženému konceptu showcases můžeme kolemjdoucím představit vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky alverde podobně jako v celé síti dm prodejen a našim zákazníkům odvyprávět příběh, který ožívá v účincích příslušných produktů ze světa výživy, krásy a péče o tělo,“ uvedl k myšlence kampaně „Síla přírody” manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.

Plochu oboustranného citylightu doplňují plakáty s heslem kampaně „Věřím v sílu přírody“, pod kterým jsou na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. Produkty doplňují levandule, meduňka a měsíček lékařský. Kreativní řešení komunikační kampaně bylo připraveno ve spolupráci s agenturou Wavemaker a dm drogerií.

/media/15845/dm-drogerie_clv_1

Fullscreen Sdílet

„Showcase CLV je finančně nenáročné a produkčně velmi jednoduché řešení komunikace, které ale značně posouvá možnosti reklamního sdělení, a ještě více zvyšuje jeho účinnost. Vystavení skutečných produktů vytváří z klasického CLV prodlouženou ruku obchodů či e-shopů a kolemjdoucí tak mají konkrétní produkty téměř hmatatelně na dosah,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.

S aktuální prezentací produktů dm drogerie značky alverde se mohou cestující setkat ve stanicích metra Budějovická, Chodov, Florenc, Náměstí Republiky, Karlovo náměstí a Letňany.

-mav-

# reklama # outdoor # CLV # OOH # dm drogerie # výloha # alverde

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.