Plochy euroAWK navýšily dvouciferně počet reklamních kontaktů
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Skupina BigBoard připravuje spojení dvou obchodních oddělení. Klientům má
přinést jednodušší plánování a realizaci jejich kampaní.
Pronájem reklamních ploch na městském mobiliáři spustil CityZoom ze
skupiny BigBoard Praha od 1. října 2024.
Reklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město
provozovat společnost Bigboard.
Venkovní reklama v posledních letech experimentuje se všemi smysly. Lidé se
na ně nemusí už jen dívat, ale mohou je cítit nebo se jich i dotknout.
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru
aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Galerie Harfa umístila před časem na svou fasádu první 3D venkovní
reklamní plochu, na podzim přibude ještě jedna.
V rámci 3D venkovní reklamy představuje Mastarcard své platební karty
Touch Card.