Z džusů patří mezi největší letošní zadavatele Hello
Značka Hello zatím investovala do reklamy nejvíce ze segmentu džusů a
nektarů.
Značka Hello zatím investovala do reklamy nejvíce ze segmentu džusů a
nektarů.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Největším reklamním zadavatelem reklamy je v letošním roce
značka Pepsi.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Alespoň jednou nakoupila nějaký produkt nebo službu na základě
doporučení influencerů na sociálních sítích polovina internetové
tuzemské populace.
Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci
meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj
reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.
Fotbalové zápasy sledují diváci především v televizi, přičemž
nejčastěji si s fotbalem spojují značku Adidas, zjistil výzkum Nielsen
Admosphere.
Provozovatel sítě Benzina Orlen je letos zatím nejsilnějším zadavatelem
v segmentu čerpacích stanic.
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních
sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.
Od začátku roku investovala nejvíce do reklamy z energetických nápojů
značka Red Bull.