Hrubé investice do reklamy za sedm měsíců rostly o 13 %

Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.

Pá 26. srpna 2022 14:55 1 min Sdílet

# Reklama

/media/8492/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/8492/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %. Ukazuje to monitoring AdIntel od Nielsen Admopshere. Objemově nejsilnější zůstává televizní reklama, nejvyšší meziroční růst si v letošním roce zatím připisuje venkovní reklama (+27 %). Všechny monitorované mediatypy ale vykazují dvouciferný růst.

V červenci byly ale meziroční nárůsty nižší a v případě venkovní reklamy dokonce investice mírně poklesly. Nejsilnějšími zadavateli v červenci byly společnosti Kaufland, Simply You a Lidl.

/media/22033/investice

Fullscreen Sdílet

/media/22034/investice_zadavatele

Fullscreen Sdílet

V přehledu monitorovaných investic se neobjevují investice do internetové reklamy, a to proto, že internet je v monitoringu zastoupen jen některými formáty a nepostihuje tak kompletní výdaje do internetové reklamy.

Znovu upozorňujeme, že monitorované investice neodpovídají reálným investicím, které za nákup reklamy do médií proudí. Naznačují ale trend vývoje.

-mav-

# reklama # investice # Nielsen Admosphere # zadavatel # monitoring # AdIntel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.