Češi sice stále šetří, začínají být však i optimisté
Míra šetření Čechů se stabilizovala. Do nadcházejících měsíců hledí
s mírným optimismem.
Míra šetření Čechů se stabilizovala. Do nadcházejících měsíců hledí
s mírným optimismem.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Seznamování online vyzkoušela už skoro polovina české online populace.
Polovina zkušeností je ale negativních, ukázal výzkum Nielsen Admosphere.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Od začátku roku je v segmentu mléčných výrobků zatím největším
inzerentem značka Apetito.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem v kategorii čajů byla loni značka Pickwick.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V kategorii přikrývek a ložního prádla loni investovala nejvíce do
inzerce v médiích značka Scanquilt.
Největším inzerentem z řad farmaceutických přípravků byl v minulém
roce Voltaren.
Zakladatelé agentury Nielsen Admosphere předávají posty svým nástupcům.
Michal Jordan v březnu z agentury odchází, Tereza Šimečková se stahuje
do pozadí a zaujme post v dozorčí radě.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V segmentu oděvů byla v loňském roce nejsilnějším zadavatelem
značka Bandi.