Nextbike vyzvala kampaní lidi k jízdě na kole

Služba Nextbike se v kampani motivovala Čechy k jízdě na kole. Za ujeté kilometry mohli získat ceny.

Ne 21. srpna 2022 07:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21971/nextbike_kampan

Fullscreen Sdílet

/media/21971/nextbike_kampan

Fullscreen Sdílet

Bikesharingová služba Nextbike vytvořila výzvu k jízdě na kole, v níž mohli účastníci vyhrát ceny v podobě zájezdů do Kodaně či Amsterdamu. Jejím cílem bylo edukativně a zároveň zábavně ukázat široké veřejnosti přínosy sdílených kol pro jednotlivce i planetu. 

Do soutěže se zapojilo 2828 lidí a podařilo se tak ušetřit 37257 kg CO2, přičemž cílem bylo 33300 kg. K tomu, aby Češi jezdili více na kole a prospěli tak nejen svému zdraví, ale také životnímu prostředí, vyzývala kampaň na sociálních sítích Nextbike.  

„Chtěli jsme zvednout co nejvíce Čechů ze židle a ukázat jim, že sdílená kola přináší výhody jednotlivci, městu i planetě. Představovali jsme proto lidem všechna známá i překvapivá fakta spojená s jízdou na kole a srovnávali je se zábavnými a snadno přestavitelnými údaji, které jsme zpracovali formou unikátních koláží,“ přibližuje kampaň Jiří Markvart, kreativní ředitel agentury Story TLRS, jež je pod kampaní podepsána.

Společnost Nextbike působí ve 25 městech v České republice a k vypůjčení nabízí více než 5000 kol. Svou dostupností se snaží zvýšit podíl cyklistů v dopravě a přispívat tak k lepšímu ovzduší. Spolupráce s kreativci ze Story TLRS přinesla mimořádný úspěch. Účastníků výzvy Šlápni do toho a vyhraj bylo daleko více než jsme předpokládali, přičemž nešlo pouze o stávající klienty, nýbrž přibyla i spousta nových. Společně se nám daří zvyšovat povědomí o veškerých výhodách jízdy na kole a věříme, že se díky kampani rozhodne pro tento zdravý a ekologický způsob cesty do práce více lidí než doposud, říká provozní ředitel společnosti Nextbike Tomáš Karpov. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Story TLRS # výzva # sdílená kola # bikesharing # Nextbike

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.