Do AKA vstoupily agentury Lafluence a Story TLRS
Asociace komunikačních agentur (AKA) se rozšířila v digitální sekci
o dva nové členy.
Asociace komunikačních agentur (AKA) se rozšířila v digitální sekci
o dva nové členy.
Novým kreativním ředitelem agentury Story TLRS se stává Rado Jankovič.
Story TLRS rozšiřuje svůj tým pro mediální nákup, nově ho má na
starosti Vojtěch Karvánek.
V nové edukativní kampaně se Orlen Unipetrol zaměřuje na zajímavá fakta
o plastech a jejich přínosy pro společnost.
Bikesharingová společnost Nextbike vyzvala lidi, aby si k dopravě zvolili
ekologické kolo. Během června se jim podařilo ušetřit 76 tun CO2.
Na správné zacházení s citlivými údaji v online prostředí upozorňuje
celonárodní kampaň mBank.
Pod názvem Make it Run vznikla v rámci skupiny Near & Dear nová
vývojářská agentura.
Energetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou
k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.