# Aktuality # Marketing # Reklama
Nextbike letos znovu vyhlašuje výzvu na sdílených kolech
Počtvrté odstartuje Nextbike svou výzvu, kterou chce motivovat lidi
k častějšímu využívání sdílené mobility.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Počtvrté odstartuje Nextbike svou výzvu, kterou chce motivovat lidi
k častějšímu využívání sdílené mobility.
Nextbike postupně všude, kde působí, umísťuje na dva tisíce
modernizovaných kol.
Lime představuje v Praze novou generaci elektrokol. Jednotnou baterií pro
kola i koloběžky chce zvýšit dostupnost.
Loňský rok byl pro bikesharingovou platformu Rekola rekordní, letos přidá
elektrokola.
Za externí komunikaci společnosti Nextbike Czech Republic nově zodpovídá
Jan Novosad.
Lime zvýhodňuje kratší jízdy do 12 minut, chce se tak přiblížit
platformám, kde tyto jízdy dotuje přímo město.
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského
zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním,
říká její generální ředitel Václav Petr.
Dnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než
dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy
Rekola Jan Střecha.