Nejsilnějším zadavatelem v segmentu lihovin byl Jack Daniel’s

Za loňské období leden až listopad investoval nejvíce do reklamy v segmentu lihovin Jack Daniel’s.

St 12. ledna 2022 10:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15255/lihoviny_uvdl-ilustrační-foto

Fullscreen Sdílet

/media/15255/lihoviny_uvdl-ilustrační-foto

Fullscreen Sdílet

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu lihovin, a to v období leden–listopad 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Žebříček zadavatelů v tomto období vedl Jack Daniel’s, následují Božkov a Jägermeister.

/media/19533/zadavatele_lihoviny

Fullscreen Sdílet

-mav-

# reklama # investice # Nielsen Admosphere # zadavatel # lihoviny # monitoring

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.