Nadace rodiny Vlčkových má novou vizuální identitu

Nadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web a claim.

Pá 23. září 2022 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # PR # Marketing

/media/22346/nvr

Fullscreen Sdílet

/media/22346/nvr

Fullscreen Sdílet

Do letošního podzimu vstupuje Nadace rodiny Vlčkových s novou vizuální identitou, webem i claimem Na každé chvilce záleží. V novém pojetí se více přibližuje dětem a rodinám, které jsou středem pozornosti dětské paliativní péče. Kompletní vizuální identitu a web vytvořilo kreativní studio Brainz Disruptive. Rozvíjí původní identitu, kterou při vzniku Nadace na jaře 2021 navrhli její zakladatelé Katarína a Ondřej Vlčkovi.

„Nové logo symbolizuje lásku a péči. Upravili jsme také typografii a vytvořili unikátní vizuální jazyk, který se propisuje celou identitou. Ta je nyní výraznější a podporuje kreativitu, hravost a radost,“ vysvětluje art director Marc Sanderson ze studia Brainz Disruptive.

Ústřední téma celého webu je podpora rozvoje dětské paliativní péče v České republice. Kromě kompletních informací o grantech, které odborníkům Nadace rodiny Vlčkových na rozvoj péče poskytuje, funguje web jako médium zaměřené na příběhy z oblasti dětské paliativní péče. Část webu je věnovaná usedlosti Cibulka, kterou Nadace na jaře 2021 koupila a rekonstruuje. 

„S novou identitou také začínáme používat claim ‚Na každé chvilce záleží‘, kterým chceme zdůraznit především důležitost pozitivních zážitků. Vše, co spolu rodina zažije, ovlivní životy všech jejích členů teď i do budoucna. Díky hravější identitě, přehlednému webu a zveřejňování příběhů odborníků i rodin chceme také téma dětské paliativní péče přibližovat širší veřejnosti a ukazovat lidem možnosti, jak s námi mohou pomáhat,“ doplňuje Mirek Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových.

-mav-

# logo # vizuální identita # Brainz Disruptive # claim # brand # Nadace rodiny Vlčkových

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.