Správa železnic vytvořila bezpečnostní kampaň s AI
Správa železnic spouští bezpečnostní kampaň „Budeš nám chybět“,
s níž upozorňuje na rizika nepozorného chování v blízkosti železnice.
Správa železnic spouští bezpečnostní kampaň „Budeš nám chybět“,
s níž upozorňuje na rizika nepozorného chování v blízkosti železnice.
Farma Živina spustila svou první televizní kampaň, v níž vsadila na
sponzorské vzkazy.
Nadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web
a claim.
Mall Pay spouští novou kampaň, v níž láká na cashback ve výši až
500 korun.
Fintech skupiny Mall a ČSOB představuje nové produkty, uvádí tzv.
skipovací karty.
U příležitosti 30 let na trhu připravuje nakladatelství Portál sérii
videí s osobnostmi v oblasti osobního rozvoje.
Mall Pay si pro tvorbu nové vizuální komunikace vybral studio Brainz
Disruptive.