Pilulka prošla upliftem, má nový claim i kampaň
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem
je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální
stylu.
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem
je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální
stylu.
Nové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých
prodejen, ale také do celkové komunikace.
Kongresové centrum Praha přichází s novou vizuální identitou
i komunikační linkou.
Nadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web
a claim.
Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že
název jí začal být příliš těsný.
O2 spouští novou kampaň. Podpoří s ní nabídku neomezených dat se
zabezpečením na měsíc zdarma. Zároveň mění dlouhodobý claim.
Kampaň se soustředí převážně na produktivní posluchače ve středním
věku. Claim „Budeme vás bavit. Jsme rádio Frekvence 1“ vychází
z dlouhodobého konceptu „Zapni rádio, vypni starosti“.
Výrobce nemocničních lůžek přichází s novou vizuální identitou.
Mění přístup k marketingu.