Na The Gerety Awards boduje Nenasaditelný prsten

Kampaň „Nenasaditelný prsten“ agentur Leo Burnett a MSL Czech Republic získala bronz na mezinárodní soutěži The Gerety Awards. 

Ne 7. září 2025 07:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/bdlfdxg5/the-unwearable-ring-campaign-board_publicis-groupe

Fullscreen Sdílet

Kampaň Nenasaditelný prsten z dílny agentur Leo Burnett Prague a MSL Czech Republic, jež spadají pod Publicis Groupe, si odnesla bronz za PR v kategorii Work For Good Cut na mezinárodní soutěži The Gerety Awards. Projekt Nenasaditelný prsten pro sdružení Jsme Fér pomohl podpořit debatu o manželství pro všechny a s ní související následné částečné narovnání zákonných podmínek pro stejnopohlavní páry, jež proběhlo na jaře 2024.  

Kampaň získala loni celkem pět mezinárodních i lokálních ocenění, a to na Golden Drum, FLEMa Awards a European Excellence Awards. Letos se jedná již o čtvrtou cenu, která se tak přidává ke dvěma cenám českého Art Directors Clubu a České ceně za PR. 

-stk- 

# reklama # kampaň # soutěž # ocenění # Leo Burnett # MSL Czech Republic # Nenasaditelný prsten # The Gerety Awards

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.