Na shortlistu Golden Drum je kampaň od Leo Burnett

Kampaň propagující zaměstnanecké benefity Flexi Pass od společnosti Sodexo se dostala do finále festivalu Golden Drum.

Út 20. září 2022 12:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21144/sodexo_tenis_slider

Fullscreen Sdílet

/media/21143/sodexo_tenis

Fullscreen Sdílet

Kreativní festival Golden Drum oznámil shortlist své soutěže. Z českých agentur bodovala jen agentura Leo Burnett, jež zaujala svou kampaní pro firmu Sodexo a její zaměstnanecké benefity Flexi Pass.

Kampaň staví na sérii vizuálů vytoužených zaměstnaneckých benefitů od dovolené až po návštěvu galerie. Při bližším pohledu jsou však vizuály složeny z meetingů přeplněného kalendáře. Na shortlist se dostala v kategoriích Design – Posters a Print – Health, Beauty & Wellness. 

Vyhlášení vítězů proběhne 23. září v chorvatské Rovinj, kde se ve dnech 22. až 25. září odehraje Weekend Media Festival.

-stk-

# reklama # soutěž # festival # Leo Burnett # Sodexo # Golden Drum # e

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.