Mindshare obhájil Unilever ve většině klíčových zemí

Mediální agentura Mindshare (GroupM, WPP) bude i nadále zajišťovat nákup a plánování médií pro společnost Unilever ve většině rozhodujících zemí.

Čt 9. září 2021 14:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/7735/unilever

Fullscreen Sdílet

/media/7735/unilever

Fullscreen Sdílet

Mediální agentura Mindshare (Group , WPP) bude i nadále zajišťovat nákup a plánování médií pro společnost Unilever ve většině rozhodujících zemí. Rozhodlo o tom globální výběrové řízení v odhadované výši 3,4 mld. USD, které firma uspořádala poprvé od roku 2015. Mindshare tak bude nadále pracovat pro Unilever na několika klíčových trzích v USA, Velké Británii, Indii, Indonésii a Číně. Podle informací časopisu Campaign ale část byznysu přechází k Omnicom Media Group (Rakousko, Německo, Švýcarsko, Kanada, Severní Afrika, střední Východ a Turecko) a část k Havas Media (Francie). Část aktivit také zůstává v IPG.

-mav-

# mediální agentura # tendr # nákup # výběrové řízení # Unilever # Mindshare # plánování

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.