Axe se v nové kampani inspiruje estetikou pixelových her
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou,
hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
Centropol startuje podzimní kampaň, v níž se poprvé objeví „energická
postava", jež bude zákazníkům přibližovat svět energetiky.
PwC spouští náborovou kampaň, s níž chce nadchnout mladé talenty pro
auditorské služby.
Podle nového žebříčku společnosti COMvergence se do čela mediálních
agentur za rok 2021 dostala Knowlimits. Mezi sítěmi jsou nejsilnější
Omnicom a GroupM.
Mediální agentura OMD a komunikační skupina Omnicom Media Grup získaly loni
na českém trhu mediálních agentur podle dat COMvergence nejvyšší
přírůstky v novém byznyse.
MOL startuje podzimní kampaň „Evolucionáři“, součástí je i podcast
s osobnostmi ze světa sportu a vědy.
Mediální agentura Mindshare (GroupM, WPP) bude i nadále zajišťovat nákup
a plánování médií pro společnost Unilever ve většině
rozhodujících zemí.