Miele podtrhuje v kampani dlouhou životnost produktů

Miele ve své celosvětové kampani „QAIT – Quality Ahead of its Time“ klade důraz na dlouhou životnosti svých produktů.

Ne 6. června 2021 08:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17076/miele_kampan_2021

Fullscreen Sdílet

/media/17076/miele_kampan_2021

Fullscreen Sdílet

Společnost Miele zahájila celosvětovou kampaň s názvem „QAIT - Quality Ahead of its Time“. Vysvětluje v ní, co přináší zákazníkům příslib „kvality, která předběhla svou dobu“, opírající se o své základní hodnoty poctivého řemesla, výkonu a udržitelnosti. Zároveň zdůrazňuje, že produkty Miele jsou navrženy pro dlouhou životnost. Komunikace bude probíhat ve 49 zemích po celém světě.

V kampani Miele také připomíná více než 120 let své značky a neustálou snahu vylepšovat své výrobky. Komunikace bude probíhat v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Její součástí budou také PR aktivity.

Kreativa pochází od hamburské reklamní agentury Select World, vizuály jsou dílem režiséra Dana Tobina Smitha. Na adaptaci pro Českou a Slovenskou republiku se podílel interní tým Miele ve spolupráci s komunikační agenturou KPA One.

-stk-

# reklama # kampaň # in-house # Miele # Select World # Dan Tobin Smith # KPA One

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.