Miele spouští kampaň „Láska na celý život“
U příležitosti 125 let od svého založení představuje Miele jubilejní
kampaň „Láska na celý život“.
U příležitosti 125 let od svého založení představuje Miele jubilejní
kampaň „Láska na celý život“.
Miele se stává partnerem beachvolejbalových mistrů světa Ondřeje
Perušiče a Davida Schweinera.
Miele se v nové kampani „Mám Miele“ spojuje s Liborem Boučkem, Zdeňkem
Pohlreichem, Kristínou Nemčkovou nebo Ester Ledeckou.
Miele obsazuje do nové kampaně lyžařku a snowboardistku Ester Ledeckou.
Miele uzavřelo s dvojnásobnou olympijskou šampionkou kontrakt
o marketingové spolupráci na tři roky.
Miele ve své celosvětové kampani „QAIT – Quality Ahead of its Time“
klade důraz na dlouhou životnosti svých produktů.