Mezi značkami zmrzlin investuje nejvíc do reklamy Prima

Producent zmrzlin Mrož nebo Pegas vynakládá do reklamy nejvyšší částku v segmentu zmrzlin. Vyplývá to z monitoringu ad Intel od Nielsenu.

/media/20889/nanuk_zmrzlina_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen přináší tentokrát data z kategorie „zmrzlina" v období srpen 2024 až červenec 2025. Na prvním místě je česká značka zmrzlin Prima s poměrně velkým odstupem objemu investic v ceníkových cenách. Následuje Algida a na třetím místě najdeme značku Kinder. Žebříček TOP 5 uzavírají MonteNutella.

/media/nskepoyg/zmrzlina

Fullscreen Sdílet

Pod značku Prima spadají např. zmrzliny Mrož, Pegas, Kuba, Piknik, Pikao, Jupík nebo Tradiční zmrzlina. Algida zahrnuje například zmrzliny Magnum, Míša, Cornetto, Algida Classic, Carte d'or nebo Nogger.

-mav-

# Prima # Nielsen # investice # zmrzlina # monitoring # Kinder # Ad Intel # Algida

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.