APRA: Novináři preferují klasickou tiskovku, pro online volí Zoom
Osobní účast na tiskové konferenci preferuje před online přenosem
85 procent tuzemských novinářů. Online verzi vyčlení půl hodiny.
Osobní účast na tiskové konferenci preferuje před online přenosem
85 procent tuzemských novinářů. Online verzi vyčlení půl hodiny.
Dům zahraniční spolupráce si na nákup mediálního prostoru vybral agenturu
Remmark.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Outdoor # Infografiky
Přinášíme aktualizovanou mapu vlastníků českých médií. Přehled je
aktualizován s platností k 26. říjnu 2020.
Média pociťují proměny na trhu v předstihu. Na změny musí reagovat
rychle, myslí si Libuše Šmuclerová, co-CEO vydavatelství CNC.
Mikroblogovací služba zkouší utlumit význam některých ruských či
čínských titulů.
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra si na zajištění reklamy v online
prostoru vybrala agenturu Fragile media.
Přinášíme přehled změn ve slovenských médiích ve druhém čtvrtletí
roku 2020.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Nadace OSF vyhlásila vítěze letošních Novinářských cen, zároveň byli
oznámeni laureáti Ceny K. H. Borovského a Novinářské křepelky.
Vojenská zdravotní pojišťovna si v mediálním tendru za 46 mil. korun
vybrala agentury Omnimedia a Médea.
Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen
Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.