Vojenská zdravotní pojišťovna volí agentury Omnimedia a Médea

Vojenská zdravotní pojišťovna si v mediálním tendru za 46 mil. korun vybrala agentury Omnimedia a Médea.

Pá 5. června 2020 13:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13035/vozp

Fullscreen Sdílet

/media/13035/vozp

Fullscreen Sdílet

Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky si ve veřejném výběrovém řízení na zajištění mediálního prostoru pro marketingovou komunikaci zvolila agentury Omnimedia a Médea. Hodnota dvouleté zakázky dosahuje výše 46 milionů korun, za něž by měl být nakoupen prostor v televizi, tisku, rádiu a outdooru. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek. 

-stk-

# média # agentura # mediální nákup # tendr # veřejné výběrové řízení # Vojenská zdravotní pojišťovna # mediální tendr # Omnimedia

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.