Média pro Dům zahraniční spolupráce zajistí Remmark

Dům zahraniční spolupráce si na nákup mediálního prostoru vybral agenturu Remmark.

Po 2. listopadu 2020 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14585/dzs

Fullscreen Sdílet

/media/14585/dzs

Fullscreen Sdílet

Dům zahraniční spolupráce si v rámci podlimitního zadávacího řízení na „zajištění informovanosti prostřednictvím tištěných, elektronických a outdoorových médií“ zvolil agenturu Remmark. 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění informačních a propagačních kampaní programů administrovaných zadavatelem v tištěných médiích a zajištění nákupu mediálního prostoru na internetu, v outdooru, kině a na školách. Hlavním cílem projektů je informování občanů České republiky o možnostech zapojení se do vzdělávacích programů Evropské komise.

Vítěze vybíral Dům zahraniční spolupráce z devíti obdržených nabídek. Hodnota zakázky dosahuje výše 3,8 mil. korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek. 

-stk-

# média # reklama # kampaň # veřejné výběrové řízení # EU # zadávací řízení # Remmark # Dům zahraniční spolupráce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.