Pojišťovna vnitra volí na digitální média Fragile media

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra si na zajištění reklamy v online prostoru vybrala agenturu Fragile media.

Út 21. července 2020 11:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13460/zp_vnitro

Fullscreen Sdílet

/media/13460/zp_vnitro

Fullscreen Sdílet

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR si v podlimitním zadávacím řízení na zprostředkování reklamy a dalších služeb digitální komunikace vybrala agenturu Fragile media. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

Předmětem zakázky je návrh a mediální plánování, správa, monitoring, optimalizace a reporting online kampaní, a to jak v Google Ads, Seznam Sklik nebo na Facebook. Součástí je i realizace a administrace příspěvku, komunikace s fanoušky a propagace. Výše zakázky dosahuje necelých 160 tisíc korun za měsíc, přičemž původně předpokládaná hodnota byla 5,5 mil. korun.

-stk-

# média # tendr # veřejné výběrové řízení # Fragile media # Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.