McDonald’s kampaní se žlutými míči podporuje Sýrovou sezónu

McDonald’s vrací limitovanou edici Sýrová sezóna, podporuje ji kampaní se žlutými skákacími míči. 

Čt 24. října 2024 10:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/1bwpdoxs/mcd_reklama

Fullscreen Sdílet

/media/3yxnrhqs/syrovka_cheesesaga_swissking

Fullscreen Sdílet

McDonald’s do svých 123 restaurací na trhu vrací limitovanou edici s názvem Sýrová sezóna, jež nabízí produkty jako Swiss King, Cheese King, Smažák Fresh nebo smažené hermelínky. Letošní novinkou je Cheese King Chicken s kuřecím masem či hranolky McFlavor Fries s četařovou omáčkou a kousky slaniny. Limitku podporuje reklamní kampaň

„Konec roku má řada z nás spojený s Vánocemi. Věřím, že mnoho lidí u nás ho má spjatý také se sýrovkou, která je naší tradiční a zároveň nejoblíbenější sezónní nabídkou. Kampaní chceme připomenout, že radost se dá naplno prožívat v jakémkoliv věku,“ přibližuje marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup

Ústředním prvkem kampaně, jež běží v televizi, outdooru a na sociálních sítích, jsou žluté skákací míče symbolizující dětskou bezstarostnost, pohodu a veselé momenty. 

Přípravu kampaně měla na starosti agentura DDB. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujalo duo That Jam. O sociální média se stará Follow Bubble. Mediální plánování a nákup má na starosti OMD. 

-stk- 

# reklama # kampaň # DDB # OMD # Boogie Films # limitovaná edice # Follow Bubble # McDonald´s # sýrová sezóna # That Jam

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.