mBank startuje OOH kampaň s více než padesátkou kreativ

mBank v outdooru ukazuje desítky motivů s novou kampaní na mPůjčku od Loosers.

/media/26038/mbk_ooh_digi_cerna-ruka_2

Fullscreen Sdílet

/media/26038/mbk_ooh_digi_cerna-ruka_2

Fullscreen Sdílet

Od neděle 1. října odstartovala OOH kampaň mBank. Jako rozšíření televizní a online kampaně na mPůjčku se rozhodla pro netradiční využití outdoorových médií. Kampaň „Jaký sen si splníte vy?“ je v outdooru nasazena ve více než 50 různých kreativních variantách. 

„Chtěli jsme do kampaně vnést příjemné emoce a s lehkou nadsázkou ukázat, jak velké množství nápadů a přání mohou lidé uskutečnit. Nasazujeme více než 50 kreativních motivů, které ukazují, jaké sny si s mPůjčkou mohou lidé splnit, samozřejmě se zachováním zodpovědného přístupu k půjčování,“ říká ke kampani Kateřina Šimberská, Marketing Communication Supervisor CZ & SK.

„Zvolili jsme jednoduchou, vtipnou a údernou exekuci, která nám umožnila vyvinout nebývalé množství motivů. Kampaň je postavena čistě na kreativním copywritingu a využívá ustálených sousloví a rčení, ke kterým nabízí mnohdy nečekané možnosti rozřešení,“ komentuje kampaň kreativní ředitelka Loosers Iva Bízová.

/media/26033/mbk_ooh_bigb_letiste_prvni-housle-1

Fullscreen Sdílet

/media/26035/mbk_ooh_clv_nohy-na-ramena

Fullscreen Sdílet

/media/26036/mbk_ooh_clv_za-usima_2

Fullscreen Sdílet

/media/26037/mbk_ooh_digi_bb_drzet-jazyk

Fullscreen Sdílet

-mav-

# reklama # kreativa # OOH # banka # Loosers # mBank

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.