Hanácká vodka uvádí letní edici, oslavuje dovolenou doma
Letní design Hanácké vodky poukazuje na možnosti letního vyžití
v Česku.
Letní design Hanácké vodky poukazuje na možnosti letního vyžití
v Česku.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sazka se pouští do dalšího rozvoje svého gastronomického konceptu. Ke
kavárnám přidává Pekárny štěstí.
Sedmý Marketing Festival proběhne na začátku září, bude online.
Grada vydává 2. rozšířené vydání knihy Image a firemní identita od
autorů Jitky Vysekalové, Jiřího Mikeše a Jana Binara.
Automobilka Kia uzavírá partnerství s Jaromírem Jágrem. Stává se
i dodavatelem vozů pro hokejový klub Rytíři Kladno.
Krize způsobená nemocí Covid-19 přinese výrobci destilátů tradiční
značky Rudolf Jelínek ztráty jak v gastro segmentu, tak v retailu, říká
generální ředitel společnosti Pavel Dvořáček.
# Marketing # Aktuality # Retail
Před několika dny představil Lidl módní kolekci se svým logem. Některé
produkty se velmi rychle vyprodaly.
Antonín Kokeš, stojící za firmou Albi či sítí Antonínovo pekařství, se
pustil do budování další značky. Tentokrát sportovního oblečení.
Nová vizuální identita má jasněji vyjadřovat to, čemu se firma věnuje.
Převedení tradičního festivalu do online prostředí přineslo prvky, které
lze využít v dalších ročnících, naznačuje Michal Uryč, organizátor
festivalu Maker Faire Prague.