Vychází rozšířené vydání knihy Image a firemní identita

Grada vydává 2. rozšířené vydání knihy Image a firemní identita od autorů Jitky Vysekalové, Jiřího Mikeše a Jana Binara.

St 1. července 2020 17:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/13303/imageafiremniidentita

Fullscreen Sdílet

/media/13327/autoři-publikace-jitka-vysekalová-jiří-mikeš-a-jan-binar

Fullscreen Sdílet

V nakladatelství Grada vychází v těchto dnech druhé aktualizované a rozšířené vydání publikace Image a firemní identita, jejímiž autory jsou Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann Prague.  

Kniha, jež se věnuje problematice firemní identity, přináší jak teoretické poznatky z oboru, tak praktické příklady a doporučení pro praxi. Vysvětluje, z čeho se skládá firemní identita, jak ji řídit, co představují její jednotlivé složky, jaké jsou komponenty a vlastnosti image či vazby na chování. Rovněž se zaměřuje na analýzu image, využití metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k měření. Jedna kapitola se také podrobně zabývá korporátní identitou České republiky. 

-stk- 

# Jan Binar # kniha # image # firemní identita # Grada # Jitka Vysekalová # Jiří Mikeš

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.