Hanácká vodka uvádí letní edici, oslavuje dovolenou doma

Letní design Hanácké vodky poukazuje na možnosti letního vyžití v Česku.

So 4. července 2020 08:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/13321/hanackavodka_puresummerspirit_slider

Fullscreen Sdílet

/media/13320/hanackavodka_puresummerspirit

Fullscreen Sdílet

Hanácká vodka z portfolia společnosti Palírna U Zeleného stromu uvádí do prodeje svou letní edici Pure Summer Spirit. Etiketu zdobí ilustrované postavy lidí, kteří si užívají léto se vším, co k tomu patří – koupání, táboráky, grilování, chataření, výlety a další.

Koncept etikety a její realizace proběhla ve spolupráci s designérem Martinem Zouharem, který vytvořil celou vizuální identitu značky Hanácká vodka, a spolupracoval tedy i na předchozích limitovaných edicích. Kromě klasických atributů letní zábavy se na ní objevují také aktuální prvky v podobě roušky. „Hanácká vodka poukazuje na to, že Česko nabízí mnoho různorodých způsobů, jak si léto skvěle užít i bez vycestování za hranice. Jako původní česká značka jsme chtěli zákazníkům připomenout, že zábava na chatě, u vody, pod stanem nebo při grilování na zahradní party rozhodně stojí za to,“ upřesňuje manažer značky Jan Sedláček.

Letní edice je v prodeji od poloviny června, ve všech sítích maloobchodních prodejen. Podporuje ji komunikace na sociálních sítích.

-stk-

# design # vodka # alkohol # lihoviny # etiketa # Hanácká vodka # Palírna U Zeleného stromu # edice # letní edice

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.