Lidl uvedl kolekci se svým logem, pro úspěch ji zopakuje

Před několika dny představil Lidl módní kolekci se svým logem. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly.

St 1. července 2020 12:40 1 min Sdílet

# Marketing # Aktuality # Retail

/media/13302/lidl_kolekce

Fullscreen Sdílet

/media/13302/lidl_kolekce

Fullscreen Sdílet

Tričko, ponožky či pantofle s logem či tenisky v korporátních barvách žluté, modré a červené. Na to vsadil ve své červnové limitované módní kolekci obchodní řetězec Lidl. Zájem zákazníků předčil očekávání. 

„V úspěch kolekce oblečení s logem Lidl jsme věřili, zájem zákazníků však překonal naše očekávání a některé produkty se velmi rychle vyprodaly. Aktuálně se proto snažíme zajistit další množství, abychom udělali radost co největšímu počtu zájemců, mezi kterými byla největší poptávka o trička a pantofle,“ popisuje na dotaz MediaGuru tisková mluvčí Lidlu Zuzana Holá. 

Podobnou nabídku plánuje řetězec do budoucna opakovat, a to i v rozšířené variantě. „O zařazení do stálého sortimentu našeho e-shopu však nezvažujeme,“ dodává Zuzana Holá. 

Lidl se ve své nabídce módě věnuje dlouhodobě. Volnočasové a business oblečení prodává pod značkami Esmara a Livergy, dětské jako Lupilu a Pepperts a rovněž nabízí i kolekci funkčního sportovního oblečení Crivit a Crivit Pro.

-stk- 

# fashion # móda # Lidl # privátní značka # kolekce # merchandising

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.