# Aktuality # Marketing # Retail
Herbadent otevřel v Praze svou první pop-up prodejnu
V pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela společnost Herbadent
své první pop-up prodejní místo.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela společnost Herbadent
své první pop-up prodejní místo.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu společnosti The Coca-Cola Company pro Českou republiku a Slovensko nastoupil od července Jakub Loos.
Hanácká vodka přichází s letní edicí, jejíž etiketu zdobí
pestrobarevné postavičky užívající si zábavu u vody.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Výrobce bylinkových čajů se pustil do kosmetiky. Kromě čisticích gelů na
ruce a balzámů na rty nabízí i řadu přírodních krémů na ruce.
Kinley představuje ve své letní kampani „Svět je plný chutí“
nealkoholické drinky v plechovkách.
Puma vytvořila novou kolekci ve spolupráci s výrobcem gumových medvídků.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Ředitelem oddělení operativního marketingu ve společnosti Globus Česko se
stal Martin Smrčka.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na podzim letošního roku spustí rozvážková služba Wolt na českém trhu
Wolt Market.
Rohlík rozšiřuje portfolio svých privátních značek. Po mléčných
výrobcích a masu přidává i čerstvé certifikované ryby pod
značkou Fjoru.
O proměně zákaznických preferencí, složení cílových skupin
i komunikaci pod vlivem pandemie mluví Lenka Hanáčková z Makro Cash &
Carry ČR.