Ředitelem operativního marketingu v Globusu je Smrčka

Ředitelem oddělení operativního marketingu ve společnosti Globus Česko se stal Martin Smrčka.

Pá 2. července 2021 09:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Lidé # Marketing

/media/17393/martin-smrčka

Fullscreen Sdílet

Ředitelem oddělení operativního marketingu ve společnosti Globus Česko se stal Martin Smrčka. Pod jeho vedení ve společnosti spadá současně oddělení Trade Marketingu, Zákaznického výzkumu a oddělení věrnostního programu Globus Bonus a výroby letáků a katalogů.

V Globusu se nově marketingová oddělení nově přeskupila do dvou částí operativní (výkonnostní) marketing, který vede Martin Smrčkabrand marketing, který vede Jan Vašíček).

Martin Smrčka pracuje v Globusu od září 2016, v retailu pracuje už dvacet let. Postupně získal praxi v Carrefouru na centrále pro ČR a SK (5 let) a poté 10 let na centrále Tesco, které v roce 2016 opustil na pozici Customer Proposition Manager pro CEE region. Po nástupu do Globusu bylo jeho úkolem představit ve firmě nové disciplíny Trade Marketing a Zákaznický výzkum. Jeden z prvních úkolů bylo zrevidovat celou strategii promocí neadresných i adresných a vzájemných synergií. 

-mav-

# retail # lidé # marketing # Martin Smrčka # Glubus Česko # operativní marketing

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.