Marketing v The Coca-Cola Company povede Jakub Loos

Do čela marketingu společnosti The Coca-Cola Company pro Českou republiku a Slovensko nastoupil od července Jakub Loos.

St 7. července 2021 07:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/15855/jakub-loos_becherovka

Fullscreen Sdílet

/media/15855/jakub-loos_becherovka

Fullscreen Sdílet

Vedení marketingu společnosti The Coca-Cola Company na českém a slovenském trhu se od začátku července ujal Jakub Loos, který nyní zastává pozici Marketing Lead. V čele marketingu nahradil Petru Šebovou, jež byla marketingovou ředitelkou. Její pozice však byla v rámci globální reorganizace zrušena. 

Jakub Loos do Coca-Coly přichází ze společnosti Jan Becher Pernod Ricard, kde od roku 2017 působil jako manažer značky Becherovka. Předtím dva roky strávil ve start-upu ClaimAir. Se společností Coca-Cola má již deset let zkušeností, a to jako Marketing Event Manager a Brand Manager pro značky Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy, Kinley a Lift.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # Coca-Cola # Jakub Loos # The Coca-Cola Company ČR/SK

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.