McDonald’s zavádí termohrnek v designu od Jitky Nováčkové
V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vytvořila
její ambasadorka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku.
V prodeji je od 1. října.
V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vytvořila
její ambasadorka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku.
V prodeji je od 1. října.
V restauracích McDonald’s v České republice dochází k postupnému
doprodeji současných hraček, které od příštího roku nahradí ekologické
varianty.
Bezrealitky rozšiřuje své pole působnosti a chystá novou komunikační
strategii. „Potřebujeme všechno zvládnout i komunikačně, aby lidé
viděli, co všechno nyní Bezrealitky je," říká Barbora Gschwengová,
marketingová manažerka portálu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Uvedení nového konceptu doprovází kampaň, která spojuje virtuální a reálný svět.
Devátý ročník Signal festival s sebou přinese možnost vstoupit do
rozšířené reality.
# Marketing # Aktuality # Lidé
Na pozici Head of Brand společnosti CZC.cz nastoupila Magdalena Mohelová.
# Aktuality # Marketing # Retail
Cyrilovy brambůrky uvádí nový obal. Český výrobce s ním chce expandovat
do retailových sítí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbol
z domovského Rakouska rozšiřuje i do dalších zemí včetně Česka.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Ve čtvrtek 23. září 2021 byly vyhlášeny výsledky 16. ročníku
soutěže Marketér roku 2020.
Pop-up prodejny se nyní objevují stále častěji. Více než na prodej ale
lákají zákazníky na emoce a zážitek. Firmy si zde testují své produkty
nebo získávají zpětnou vazbu.