McDonald’s zavádí termohrnek v designu od Jitky Nováčkové

V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vyt­vořila její ambasadorka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku. V prodeji je od 1. října.

Pá 1. října 2021 18:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/18396/mcd_termohrnek

Fullscreen Sdílet

/media/18396/mcd_termohrnek

Fullscreen Sdílet

V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vytvořila její ambasadorka a také influencerka a modelka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku. Jeho prodej v kavárnách McCafé v síti restaurací McDonald’s startuje na Mezinárodní den kávy, který připadá na 1. října. 

V rámci limitované edice bylo vyrobeno 5000 kusů termohrnků. Jejich cena je 99 Kč. Zákazník jejich nákupem získá nejen ekologický a znovupoužitelný obal na teplé i studené nápoje, ale také kávu dle svého výběru zdarma. McDonald’s tak pokračuje ve svých aktivitách podporujících udržitelnost. 

„Limitovaná edice termohrnků s designem Jitky Nováčkové je součástí dlouhodobé kampaně Naše protože, kterou chceme inspirovat zákazníky i širokou veřejnost k šetrnému přístupu k našemu okolí. Vždyť všichni přeci chceme, aby tu po nás přírodní krásy zůstaly i dalším generacím. A právě nahrazení jednorázových kelímků znovupoužitelnými hrnky je jedním z mnoha kroků, jak toho dosáhnout,“ uvedla Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR McDonald’s ČR a SK.

-mav-

# CSR # udržitelnost # Jitka Nováčková # McCafé # McDonald’s # termohrnek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.