Marketér roku 2020: Hlavní cena pro Tomáše Liptáka z Bernardu

Ve čtvrtek 23. září 2021 byly vyhlášeny výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020.

/media/18327/marketer-roku

Fullscreen Sdílet

/media/18327/marketer-roku

Fullscreen Sdílet

Ve čtvrtek 23. září 2021 byly vyhlášeny výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže Marketér roku.

Hlavní cena Velký modrý delfín

Tomáš Lipták - Rodinný pivovar Bernard za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci „Svět se zbláznil, držme se", které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.

Zlatý delfín

Tomáš Hejkal - Stock Plzeň-Božkov za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů.

Růžový delfín

Radka Turková - České dráhy za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie.

Zelený delfín

Tomáš Vican - Vinná galerie za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu.

Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni

  • Jitka Fürst - gusty za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh.
  • Robert Chmelař - Bohemia Energy za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu "Nic na Vás nehrajeme".
  • Miroslav Hanák - Authentica za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze.
  • Hana Klímová a tým komunikace ČEPS za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky.
  • Helena Kohoutová - Helas - podnikatelská e-platforma za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem "Budujeme hrdé Česko".
  • Hana Kubánková - Zdravotnická záchranná služba HMP za kvalitní náborovou kampaň "Zachraňuj v Praze" s následnou tematicky navazující komunikací.
  • Lenka Mastešová - HP Tronic (Datart) za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky.
  • Josef Zajíček - Bohematic za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

Malí delfíni

  • Denisa Janatová - DevLab Smitio za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu.
  • David Jareš - Dita výrobní družstvo invalidů za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management.
  • Shukhrat Saidov - Silon Planá za specifická řešení v oblasti posilování image značky Čestná uznání za úspěšnou nominaci.
  • Adam Bórik, Ivan Kloc - BuyiPhone.
  • Martina Horká - dm drogerie markt.
  • Jan Kodada - Gebrüder Weiss.
  • Martin Komora - Internet Mall (MALL.CZ).
  • Vladimíra Popelářová – Krahulík.

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol - studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku

1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

diplomy:

  • Natália Slováčková a kolektiv
  • Michal Vartiak a kolektiv
  • Kristina Rossmanitová a kolektiv
  • Jakub Varannay a kolektiv
  • Ludmila Filipová

-mav-

# marketing # cena # Jitka Vysekalová # Česká marketingová společnost # Marketér roku 2020 # modrý delfín # Tomáš Lipták

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.