Humanic uvádí novou identitu, do Česka přivádí symbol „Franz“

Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbol z domovského Rakouska rozšiřuje i do dalších zemí včetně Česka.

Pá 24. září 2021 16:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Retail

/media/18329/humanic

Fullscreen Sdílet

/media/18328/2021_humanic_franz

Fullscreen Sdílet

Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbolizuje ji pět písmen: FRANZ = Fashion, Revolution, Attitude, Number One, Zeitgeist (móda, revoluce, přístup, číslo jedna, duch doby) a ikona chodidla a ruky v jednom. Symbol „V“ má odkazovat k odvaze vydat se novou cestou a čelit překážkám.

V Rakousku se symbol „Franz“ používá, od září 2021 se objevuje i v Česku a v dalších zemích. V každé zemi bude mít vlastní slogan, v Česku to bude „Zeptej se Franze.“

Při hledání inspirace pro nové vizuály našel kreativní tým Humanicu předlohu v archivech. V 70. letech minulého století přišel Humanic s komunikací, která byla spíš uměním ve veřejném prostoru. S Humanicem tehdy spolupracovali významní umělci, kteří suplovali kreativní agenturu. Zrodila se mimo jiné barevná ikona ve tvaru chodidla a ruky s prsty zvednutými do „V“.

„Písmeno ‚V’ jako vítězství je jasným signálem naděje, který zároveň určuje směr, kudy se vydat do budoucnosti,“ uvedl Michael Rumerstorfer, člen představenstva Humanicu.

-mav-

# retail # marketing # vizuální identita # design # symbol # Humanic

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.