Toyota přichází s novým designem značky, mění logo
Japonská automobilka Toyota představuje nový design své značky.
Přepracovala logo a písmo.
Japonská automobilka Toyota představuje nový design své značky.
Přepracovala logo a písmo.
Lišácké jablko rozšiřuje své portfolio, přidává novou meruňkovou
příchuť.
Národní kulturní památka Vyšehrad představila novou vizuální
identitu. Pracuje s literou V a dvojtečkou.
Nová vizuální identita má jasněji vyjadřovat to, čemu se firma věnuje.
Kojenecká mléčná výživa Sunar přišla v dubnu na český trh
s novějšími obaly.
Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi či Coca-Cola ve své komunikaci vyzývají
k dodržování potřebných vzdáleností. Za tímto účelem upravují
svá loga.
Digi TV se od 1. dubna mění na Telly, představila novou nabídku i plán
dalších inovací a změn.
Kreativním šéfem české značky Kara se stal designér Jan Černý. Prvním
jeho krokem je nové logo od Studia Najbrt.
Automobilka BMW ukázala světu své nové logo. Oslovit s ním chce mladší
generaci zákazníků.