BMW představuje nové logo a vizuální identitu

Automobilka BMW ukázala světu své nové logo. Oslovit s ním chce mladší generaci zákazníků.

St 4. března 2020 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/11956/bmw_new_logo

Fullscreen Sdílet

/media/11956/bmw_new_logo

Fullscreen Sdílet

Na úterní virtuální tiskové konferenci představila německá automobilka BMW svou novou vizuální identitu. Chce s ní vejít do nové éry mobility a oslovit mladší generaci zákazníků.

Nové logo si ponechává stejný kulatý tvar, nicméně jeho design je oproti dřívější verzi odlehčen. Prostředek stále pracuje s kombinací bavorských barev – modré a bílé –, vnější černý prstenec však nahradil světlý odstín. Mírně upraven byl i font, který přišel o plasticitu.

/media/11955/bmw_vyvoj_loga

Fullscreen Sdílet

„BMW se stává vztahovou značkou. Nové logo pozve naše zákazníky k tomu, aby objevovali její historii i produkty,“ podotkl Jens Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand v BMW, a dodal, že v neposlední řadě se automobilka s novým logem připravuje na širokou škálu komunikačních kanálů v online i offline prostředí.

-stk-

# BMW # automotive # auto # logo # brand design # vizuální identita

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.