Lišácké jablko uvádí novou meruňkovou příchuť

Lišácké jablko rozšiřuje své portfolio, přidává novou meruňkovou příchuť.

So 11. července 2020 08:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/13348/lisackejablko

Fullscreen Sdílet

/media/13347/lisackejablko_merunka

Fullscreen Sdílet

Značka cideru Lišácké jablko, jež spadá pod společnost Heineken, přivádí na trh novou příchuť Meruňku. Ta rozšíří stávají portfolio s Hruškou a Jablkem. Novinka, která má oproti většině jiných značek sušší chuťový profil a obsahuje 4,5 % alkoholu, je k dostání v plechovce o objemu 500 ml za maloobchodní cenu 21,90 korun.

„Hledali jsme ovoce, které by se hodilo k jablečnému základu cideru a pocházelo ze sadu. Ze všech variant jsme vybrali meruňku, která je pro nás Čechy pevně zakořeněnou a oblíbenou příchutí,“ říká Barbora Celnarová, manažerka značky Lišácké jablko. 

Kromě produktové novinky se značka rozhodla k mírné úpravě svého loga. Postava lišáka dostala větší prostor a zároveň jí mezi předními tlapkami přibyl obrys jablka, jenž má symbolizovat ovocné sady, z nichž pocházejí plody zpracovávané do všech nápojů z portfolia.

-stk- 

# logo # novinka # redesign # příchuť # cider # Lišácké jablko # úprava

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.