Linet si na tvorbu positioningu a kampaní vybral Outbreak

Výrobce zdravotnických lůžek Linet volí pro přípravu komunikace nejen pro americký trh agenturu Outbreak.

Po 21. prosince 2020 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15168/linet_outbreak

Fullscreen Sdílet

/media/15168/linet_outbreak

Fullscreen Sdílet

Ve výběrovém řízení si výrobce zdravotnických lůžek Linet zvolil agenturu Outbreak. Ta připraví v příštím roce positioning a brandové i produktové kampaně pro USA, kde má značka největší růstový potenciál, a pro další klíčové zahraniční trhy.

Práce na značce povedou Nikola Koubková a kreativní ředitel Martin Pasecký. „Outbreak na výběrové řízení dorazil již s promyšlenými hypotézami na řešení našich otázek a problémů. Přesvědčila nás jejich pragmatičnost a otevřenost. Proto jsme je vybrali jako strategického kreativního partnera.“ řekl Vladimír Soukup, marketingový ředitel Linetu.

-stk- 

# reklama # kreativa # agentura # tendr # Outbreak # výběrové řízení # Linet

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.