Levi’s se v nové kampani s Beyoncé vydává do dineru

V pořadí třetí spot představila značka Levi’s ve spolupráci s Beyoncé. Odehrává se v americké restauraci, tzv. dineru. 

So 19. dubna 2025 07:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/xqupcim1/levi-s_reiimagine-campaign_chapter-3_image-4

Fullscreen Sdílet

/media/xqupcim1/levi-s_reiimagine-campaign_chapter-3_image-4

Fullscreen Sdílet

Levi’s uvádí nový krátký film s názvem Refrigerator, který vznikl společně s Beyoncé. Jde o třetí kapitolu kampaně Reiimagine

První dvě kapitoly kampaně nesly názvy Launderette a Pool Hall. Třetí kapitola přenáší kampaň do typické americké restaurace, tzv. dineru. Hlavní inspirací byla tentokrát reklama z roku 1988 se stejným názvem. Nová verze přetavila původního ducha do moderního vyznání o síle sebedůvěry a vnitřní síly

Spot, jenž opět režírovala Melina Matsoukas, se odehrává v  dineru u silnice, kde obsluhuje Beyoncé. Má na sobě Levi’s  Western košili, 501 Original šortky, bílé tílko a klasický červený šátek. Ve videu vystupuje i Willie Jones, který se podílel i na albu Cowboy Carter, což propojuje kampaň s hudební kariérou Beyoncé.. 

Kampaň vznikla za kreativního partnerství s TBWA\Chiat\Day LA a vyrobena od De la revolućion/Prettybird. Na její tvorbě se podílel filmař Marcell Rév a fotograf Mason Poole

-stk-

# reklama # kampaň # Levi's # remake # Beyoncé # Marcell Rév # Mason Poole # TBWA\Chiat\Day LA # Melina Matsoukas # De la revolućion/Prettybird

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.