Levi’s pokračuje ve spolupráci s Beyoncé, jdou na kulečník

V dalším části společného projektu Reiimagine se Levi’s s Beyoncé přesouvají do kulečníkové haly.

Út 25. února 2025 16:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/exibmgct/reiimagine_-chapter-2-_-image-1

Fullscreen Sdílet

/media/exibmgct/reiimagine_-chapter-2-_-image-1

Fullscreen Sdílet

Značka Levi’s se opět spojuje se zpěvačkou Beyoncé, a to v rámci druhé části  společného projektu Reiimagine. Pod názvem Pool Hall se přesouvají do prostředí kulečníkové haly, kde se Beyoncé představí v celodenimovém outfitu. 

Zatímco první kapitola Reiimagine s názvem Launderette byla pojata jako předělávka klasické reklamy z roku 1985, nový videoklip Pool Hall se vrací k novému pojetí stejnojmenné kampaně z roku 1991. V remaku Beyoncé vstupuje do kulečníkové herny a přehraje místní hráčské eso, kterého hraje Timothy Olyphant.

„Levi’s vždy budoval a čerpal ze svojí bohaté historie, kterou se nebál znovu představit v novém světle a ukázat, že součástí DNA značky je i přenastavování sebe sama,” přibližuje Kenny Mitchell, globální marketingová ředitelka pro značku Levi’s v rámci Levi Strauss & Co. „Pool Hall vzdává poctu našemu odkazu a přitom objevuje nové možnosti, jak být fanouškům ještě blíže. Také ukazuje, jak si Levi’s personalizovat,” dodává.

Kampaň byla vytvořena ve spolupráci s TBWA\Chiat\Day LA a produkci si vzala na starost Revolućion/Prettybird. Režie se ujala Melina Matsoukas.  

-stk-

# reklama # kampaň # Levi's # Beyoncé # TBWA\Chiat\Day LA # Pool Hall # Revolućion/Prettybird # Melina Matsoukas

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.